Hazug ember, sánta kutya és az EP választások

2009.06.11. 10:00 | White Eagle | Szólj hozzá!

Címkék: politika választás kormány lendvai ildikó párt abszurdisztán öszöd édesapám édesanyám

Mielőtt bármibe belekezdenék, egy dolgot szeretnék itt és most tisztázni: Egyik párthoz sem kötődök, nem szimpatizálok velük, sőt! Mindegyik mondandójában van valami igazság, de nem mindegy ki, mikor, mit és hogyan mond. Mindig mindegyiket fogom szidni, de nem azért, mert a másik oldallal értek egyet, hanem azért, mert az éppen megszólalóval nem értek egyet, és nem tetszik, ahogy éppen teszi amit, tesz, vagy mondja amit mond. Most éppen az EP választások.

Nagyon tetszett! Aznap éppen szüleimnél voltam. Jó családból származom, állandó háborúság van közöttük. Egyik ilyen, másik olyan szimpatizáns, de nem elkötelezettek. Így elég hamar megtanultam, hogy mindkét oldalt meg kell hallgatni, és aztán eldönteni, mi lehet az igazság. Most is elmentek szavaztak, kétfelé. Nem valaki mellett tették le a voksukat, hanem valaki ellen. Édesanyám ezt a szint nem akarta, ezért szavazott a másik párt jelöltjére, miközben édesapám a másikat szint nem akarta – történetesen édesanyám kedvencét -, ezért egy másik pártra szavazott. Tehették, volt ellenjelölt bőven.

De azon kiakadtak, hogy nekem meg nem volt kedvem elmenni. Nem tudtam választani. Nekem egyformán rossz mindegyik. Szeretem a vicceket, mert sok igazságtartalmuk van. Pl: Honnan látszik, hogy hazudik a politikus? Jár a szája.

De hogy ezek milyen bénák! Olyan helyzetben, amikor a kormányzó pártot nemegyszer az a kritika is éri, hogy kiárusították, szétlopták az országot az alábbi jelmondattal próbálnak rávenni, hogy rájuk szavazzak:

„Én az MSZP-re szavazok, mert az én értékrendem nem változott!”

Vagyis azonos az MSZP-ével, akik kiárusították, szétlopták az országot. Ez tuti bukó szöveg. Most hagyjam lopjanak tovább?! A másikak sem jobbak, csak most éppen nincsenek pozícióban.

Úgy látszik jól döntöttem, hogy nem mentem szavazni, mert nélkülem is meglett az eredmény. Ezt csúnyán elbukták, és mintha ez nem lett volna elég! Másnap az egyik főnökük – Lendvai Ildikó MSZP-elnök - nem arról nyilatkozik, hogy levonták a szükséges konzekvenciát, hanem azt mondja, hogy a jobboldal azért nyert, mert vannak megoldatlan problémák, amikből az embereknek elegük van. És ezért az elmúlt 20 év politikája a hibás. Á, nem az elmúlt 7 év!!! Még véletlenül sem! Inkább a hét évet megelőző másik 4 év, amikor nem ők lop…., bocsánat kormányoztak. Szerintem az elmúlt 7 évben ha látták, hogy vannak megoldatlan problémák - mert látták (Öszöd) -, akkor talán tenni kellett volna valamit az elmúlt két ciklus alatt. Vagy ha már nem tettek semmi érdemlegeset a közért – és ezt be is vallották (szintén Öszöd) -, akkor most azt el lehetne ismerni, és egy normális programmal az emberek elé állni. Az őszinteség még mindig jobb, mint a sunnyogás. Édesanyám emlegette mindig a közmondást: Előbb utolérik a hazugembert, mint a sánta kutyát. Nála a gyerekek a suliban elégszer próbálkoztak. Ez a nép meg már nem gyerek, még ha szeretnék is egyesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagymagus.blog.hu/api/trackback/id/tr511177692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása